بهداشت محیط شهر دیر

بهداشت محیط شهر دیر
بهداشت محیط

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 107
بازدید کل : 69084
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ

تميزی ميز و صندليهای محل پذيرايی، نظافت محل ، نورپردازی و دكوراسيون زيبا و بعضاً گرانقيمت، عكسهای زيبای روی در و ديوار ، تابلو نئون و طراحی زيبا و حساب شده سالن، لباس تميز و شيك كارگران ، تزيين زيبای ظرف سالاد، ظاهر غذا كه چه دلفريب و خواستنی تو را از دورن پوسترقاب كرده خود فرياد مي زند.! يا انواع سس ها و چاشنيهاي ذائقه برانگيز ..!!

و حالا به آنسوي سكه نيز نظري كنيم البته چون قصد قضاوت داريم بايد ريزبينانه بنگريم ! كارگران اين ساندويچي همه سالم هستند؟ نكند يكي از آنها به يك بيماري مسري مبتلا است و مرا مريض كند؟ از كجا مي توان فهميد؟ چه صورت گل انداخته و سرحال و بشاشي دارد اين يعني عين سلامتي ..! آيا پشت اين ديوار درون آشپزخانه را ميگويم يا پشت آن اجاق گاز كه شيشه جلوي آنرا يك پوستر دلفريب پوشانده است نيز به تميزي سالن مشتريهاست؟ آيا آشپز نيز همچون اين پيشخدمت و كارگر لباس كار تميز و مناسب دارد؟ يا... ؟  نان ساندويچي اين رستوران از كجا تهيه شده است حتماً در يك كارگاه توليد نان بهداشتي تحت نظارت، جز اين كه ممكن نيست..! ولي خوب اين همبرگر و سوسيس چه؟ از كجا تهيه شده است تاريخ مصرف و مجوزهاي بهداشتي لازم كه حتماً روي برچسب آن بوده است موقع طبخ از آن جدا كرده اند..!  مي رويم سراغ اين سبزيجات كه ابتدا قسمت عمده شكم اين ساندويچ بيچاره و بعد قرار است شكم مارا پركند..! شنيده ام آنها را از بازار كه مي خرند ابتدا تميز مي كنند و بعد، ضد عفوني و انگل زدايي اين يعني اطمينان كامل..!

اگر سلامت آن دل و جگر را هم به حساب پوشش 100% نظارتهاي بهداشتي دامپزشكي بگذاريم تا اين جا كه تمام نمره را كسب كرده است. شايد بهتر بود صبح يه لقمه نون و پنيربا خودم  مي آوردم . بالاخره ساندويچ بخورم يا نخورم ؟


نظرات شما عزیزان:

حقوقی های 88دیر
ساعت11:55---23 تير 1390
با سلام خدمت آقای اوجی.خدا قوت.آقا حرفهای شما کاملاً متین ودرست.ولی مردمی با شکمهای گنده ودر واقع شکم پرست را چکار کنیم؟ اینها را باید به مردمی گفت که فرهنگ حرف شنوی دارند نه ما که فقط شده ایم مصرف کننده... در ضمن از وبلاگ ما هم بازدید نمایید ونظر بدهید.ممنون...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 تير 1390برچسب:, توسط حسن
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :